Facebook opslag

Efteråret og dermed kulden kommer langsomt snigende.

Ligesom farverne på træerne skifter, så betyder det også, at cykeltøjet langsomt skifter. Sommergarderoben kan efterhånden ligges på hylden og de varmere lag findes frem. Men er du i tvivl om, hvordan efterårets cykelture præcis skal gribes an? Så frygt ej, Cykelexperten har lavet en guide til den bedste påklædning afhængig af hvad termometeret siger. Find den her: http://hh-netshop.dk/efterarets-cykeltoj/.

Netop fordi det langsommere bliver koldere udenfor, og mange har behov for at opdatere deres cykeltøj, så tilbyder Cykelexperten brandvarme priser på stort set alt vores cykeltøj, med besparelser på op til 40%.

Hvordan plejer du at holde varmen på de koldere ture?

Kommentarer til opslaget

Opslaget er skrevet til Facebooks algoritmer, ift. at blive vist og komme ud til flere.

  1. Opslaget er skrevet så langt, så læseren skal trykke ’læs mere’ for at læse det hele. Det er godt ift. tidsforbrug og engagement.
  2. Man kunne overveje at indsætte nogle emojis. Det er godt til at skabe opmærksom.
  3. Den sidste sætning er et forsøg på at opfordre til engagement. Det er godt ift. tidsforbrug og engagement.

Derudover indeholder opslaget mere end blot ’vi holder efterårsudsalg’, opslagets primære funktion er egentlig at fortælle om den lille guide, som der linkes til. Læseren føler derved, at de får noget brugbart ud af opslaget og ikke blot ser en reklame.

Jeg har brugt maks. 15 minutter på dette.

Slutteligt, skal det nævnes, at billedet er fundet på Google, og jeg har derfor ikke rettigheder til det, hverken at vise her eller lægge på Facebook.